//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


A week of sick


Assalammualaikum and hello to my followers! tengok tittle dekat atas tu cepat :( hmm betol lah tak tipu nie. Sumpah merana gila aku dari semalam tak berhenti. Semalam satu hari aku menjerit jerit tahan sakit perot sampai mama masuk bilik tengok muka aku dah biru habis, ehhh? biru macam avatar tu kot :33 hihihihi. Haaaa sambung balik, lepastu mama terus rush bawak aku pergi klinik nur terus dapat kes kecemasan. Lol -.- masuk2 doktor tu pulak handsome bapak kau, hahahaha. Dia kata bebel ape dengan tah tetbe aku pandang tepi dia nak inject aku, errr dengan tak beri salam ek? tetbe jeaaa, tapi dia buat alalalala lembut jea :3 dapat jea injection tu perot aku pun lega, dah tu tangan aku pulak lebam sebelah. Alahaiii, balik tu terus demam. Taktau pulak ade side effect bende alah tu, satu hari aku merana. Ya allah, separuh mati boleh ek aku menahan tu semua. Memang time tu phone aku kemana, john kemana lah kan. Kesian dia aku tak dapat layan manja2 malam tadi. Sorry tau sayang, kita demam :( harap2 awak faham kita eh. Ok done! bye youalls.