//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


Happy Anniversary 1 year


Hello there and assalammualaikum people! see the tittle up there...ahah, HAPPY ANNIVERSARY 1 YEAR for me and muhamad shahreezan bin sahil :)) great job to me and him. Setelah beberape bulan kita lalui hidup bersama, tak sangka tetbe dah genap setahun kita bersame walaupun bergaduh macam anjing dengan kucing kan john? :p by the way last week aku baru lose contact dengan dia sebab gaduh. Act takpayah tau lah pasal ape aku gaduh kan. Hmm kiteorg nie kadang2 gila, kadang2 baik gila, kadang2 biol. But aku memang respect dengan john nie wehhh, aku tak pernah couple dengan mane2 lelaki yang banyak gila sabar dengan kepala batu aku nie plus perangai aku lagi yang degil bin badigol so'od . Err kayy aku mengaku yang selame nie kiteorg gaduh semua memang punca aku tapi john yang always mengalah. Dengar sini muhamad shahreezan sayang, saya tau apa ada dalam isi hati awak sayang. Awak takut saya kat kvmuar  tu curang kan? percayalah awak, saya tak pernah sekali pun menggatal or layan budak lelaki sekolah sane kecuali budak kelas aku. Seriusly aku mengaku sekolah sane ramai gila yang handsome2 daripada kau tapi ape guna muka handsome tapi hati takde yang macam kau. Separuh dari budak tahun 1 sekolah sane kenal kau weh sebab puncanya aku nie. Tiap2 hari aku sebut name kau "aku rindu john" "john dah makan belum ek" "dia layan sape ek kat sekolah" lagi2 kalau malam minggu aku susah gila nak tidur sebab aku tau kau selalu balik lambat. Budak2 nie sampai dah muak dengar name kau dari mulot aku nie wehhh. Aku pun taktau lah nak buktikan mcm mne lagi cara setia aku dekat kau. Tapi dari sudut hati aku nie sayang sangat dekat kau, aku cinta sayang kasih dekat kau muhamad shahreezan. Lastly i just want to say that i love you so much and i never let you go muhamad shahreezan bin sahil. Muahhhh! Happy Anniversary 1 year's biy <3