//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


Sadness.

Assalammualaikum for all muslim readers who read my entries. Before that, did you love me? hmmm. *NO* kayyyy aku faham. Siape jeaaa nak sayang aku nie kan? Kenapa lah semua buat aku macam nie, tiap2 minggu aku balik asrama tak sah kalau tak kena marah, kalau tak bergaduh, kalau tak nasib malang. Memanglah orang cakap marah tu tanda sayang, abis kalau dah benda kecik pun nak tengking aku bagai dapat ape siaaa. Selalunya orang yang sayang kita nie akan faham kita kan? tapi kenapa orang yang aku sayang tak pernah faham aku? :'( sedih gila boleh tak minggu nie dapat tahu masa awal bulan tahun lepas dia chatting dengan Ex dia sayang2, awak saya bagai. Sape tak marah wehhh ? :'( aku nie dah lah cepat terasa. Tahulah dia lawa, aku takkk :( actually jagalah perasaan aku wehhh. Hm nie aku balik asrama tahhh sape pulak kau layan kat sekolah tu kan. Tapi takpe lah, lepasnie aku akan cuba tahan hati aku dengan benda2 kecik macam nie. Aku nie sape jeaa kan nak besarkan benda2 macam nie, walaupun cerita lama tapi time kau chat tu bulan 6. Kita dah bersama start 4/4/2012 sayangggggg. Bulan 6 tu kita dah start rapat gila2 dahhh, aku still ingat. Kita pergi mcd dengan fahzie, fana lepastu kita karaoke macam orang gila. Saya kena marah sayang balik tu :( tapi saya rahsiakan dari awak sebab takut awak dah taknak bawak saya keluar :( tadi masa aku baca chat kau sumpah weh hati aku nie retak seribu beribu juta. Allah jea yang tau ape yang ada dalam hati aku sekarang nie. Kalau kau baca sayangku, selama nie aku percaya kau 100% tak pernah sekali pun aku ragu2 dengan kau sayang. Semenjak aku baca chat tadi kepercayaan aku dekat kau macam dah kurang. Maafkan aku kalau lepasnie aku dah susah nak percayakan kau, aku senang maafkan orang lagi2 orang yang aku sayang tapi aku susah nak lupakan ape yang orang buat dekat aku lagi2 orang tu orang yang paling aku sayang selama nie. Jaga diri awak dekat sini sayang, ahad nie saya dh nak balik hostel. Saya merayu dekat awak sayangku, jangan mainkan perasaan saya. Dah kali ke berapa awak mintak peluang dekat saya :'( saya yakin kalau perempuan lain dia takkan jilat balik bila dia dah ludah. Ape2 pun terima kasih sebab sembunyikan chat tu dari saya :'( terima kasih bagi kenangan sedih untuk saya bwak pergi asrama. Wassalam.