//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


Where have you been.

Assalammualaikum people, sekarang saya sudah bergelar budak asrama dan budak kolej lah konon2. Hmm hmm tengok tittle kita tu...macam sedih jeaa kan? emm memang pun *kesat air mata. Minggu nie kan raya cina kan? means semua cuti lah kan termasuk lah aku. Selalu time2 macam nie ada jeaaa sayang aku text nie batang hidung pun tak nampak. Harapkan no dia yang naik sekali orang lain yang text aku. Hm kau dapat awek macam aku tau yang kurang nak melayan orang. Aku rasa kalau awek orang lain dia dah melayan kalau ada no masuk. Tapi aku nie bukan jenis yang mcam tu, aku memang tak suka melayan sesiapa kecuali orang tu aku kenal dan penting jeaa aku layan. Sayang sayang, saya rindukan awak sangat sangat nie, awak kat mana? :( kenapa awak macam dah berubah :( mana awak yang dulu? :( kalau awak tengah baca blog nie kan awak, saya menaip sambil nanges nie wak :( saya terlalu rindukan awak nie. Awak dah ada orang lain ke kat bp nie? :( emm emm macam takda beza aku balik dari muar nie. Kat asrama menanges, kat rumah menanges. Agaknya memang semua suka kot tengok aku menanges :/ Tolonglah, sorang yang faham aku pun jadi lah untuk aku luahkan perasaan aku. Sesiapa yang nak dengar masalah aku please cari aku :( aku perlukan seseorang yang boleh nasihatkan aku :'( seriusly aku tga sedih nie. Tggu john sampai tahun depan agaknya baru nak text aku. Hmm apelah nasib aku kan, better lepas nie aku tak balik asrama lagi bagus kot. Takda lah terpinggir oleh orang tersayang. Biarlah jauh2, lepasnie aku dah taknak call sape2 dah. Biarlah seminggu sekali aku dengar suara kau. Kau pun dah ada orang lain agaknya kannn, tu sebab kau biarkan jeaa aku. Dah dah lah buat aku merana, dah ada orang lain cakap. Sekarang jugak aku lepaskan kau dhoo, aku tak kesah kalau kau dah jumpa orang yg boleh bahagiakan kau. Aku lagi suka tengok orang yg aku sayang bahagia drpd aku yg bahagia. Wassalam. Sincerenly by Tashorttttttttt_