//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


Future.


Hi and assalammualaikum everyone. Like seriusly lama gila tak update blog nie sampai email pun aku lupa, nasib baik ada simpan kat folder. Hmm now look at the top of the tittle, let's talk about "Future". What is future to you? Future is masa depan dan masa depan yang akan membuatkan kita semua hidup bahagia atau merana. So tadi aku dapat kelas ekonomi asas iaitu 4.6. Geng's semua banyak yang terpisah, dalam 4.6 aku, mirza, pana, awin dan fauziah jek. Hmm ok nie semua yang ada 1A time PMR sebenar. Aida tercampak kat 4.4, good job wehhh. Jangan main2 kalau dah kat kelas atas tu, saingan kau ramai. But bagi aku 4.6 ok cuma ada PSV. Pehhhh aku nak lukis apa siot  nanti, baik2 orang terus pokok kang jadinya. Keputusan sekolah vokasional keluar 10Januari nie, aku harap sangat dapat kat sana. *AMINNNN* Hm ok aku taktau lah kenapa hati aku nie geram sangat dengan seseorang nie. Aku cuba nak lupakan hal kecik tu tapi jadi besar pulak. Ya allah, kau lembutkan hatiku ini ya allah. Tapi percayalah, dalam lubuk hati aku aku tak pernah dendam dekat kau. Aku dah penat nak gaduh-gaduh lagi dengan kau, tapi aku tak pernah salahkan kau kalau kita gaduh teruk macam mana sekali pun. I really really love you! stop make me tired to love you. Please? :/