//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


Life after PMR.


Assalammualaikum serta salam satu malaysia, hai hello wassup nigga? hahahaha, now look up the top of my post *mata ke atas* ohhh LIFE AFTER PMR :) lol, i'm gettin so lazy, lazy and lazy. You know what? aku dah single sekarang nie, hanya sebab ego aku yang makin menjadi-jadi dan sikap pentingkan diri sendiri aku terpaksa berpisah dengan dia. Aku tahu dia rimas sebab kena kongkong dengan aku, aku kongkong sebab aku risaukan kau :( aku sayangkan kau lah bodoh! kenapa kau tak pernah nak faham nie?! sekarang aku nie aku nak try hidup tanpa teman istimewa dalam hidup aku. Ya allah, kau tahu tak betapa susahnya aku nak lupakan kenangan kita bersama :'( mana lah muhamad shahreezan yang lama? aku rindukan kau yang dulu, yang selalu happykan aku. Apa dah jadi dengan kau sekarang? hmm maybe salah aku jugak tak reti nak jaga hati kau, aku minta maaf. Kalau bab bab menjaga hati orang nie aku memang gagal, aku minta maaf sangat2. Now aku nak kau enjoy life kau, jangan lah fikir lagi pasal hati aku lagi, kau nak layan perempuan mana sekali pun kau layan lah. Aku memang tak berhak langsung nak kongkong kau, kalau kau bahagia aku pon tumpang bahagia :) *kesat air mata*