//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


Without you.


Assalammualaikum my blogger, dah lama rasanya tak update blog nie kan? dah berhabuk dahhh nie, fuhhh fuhhh *tiup habuk* hahahaha. K hidup aku memang bosan tanpa kau, dalam masa yang sama ada dua orang yang buat aku kecewa sangat last week. This two person make my head fucking spinning, aku sampai kena migrain sebab banyak sngat fikir pasal korang tautak. Tak kesian ke dekat aku nie haaaa? dah lah result trial aku teruk tambah lagi kau buat hal. Haihhhh serius aku tension gila minggu lepas, tapi bila dah macam lagilah aku tension sebab terpakse berjauhan dengan orang yg aku sayang sangat2. The true is i don't want break up with you but i can't pretending anymore. Why you must always make me sad? why? tapi nasib lah ada seseorang memahami aku sngat, kau tetap sahabat aku wehhh. Aku tak pernah jumpa kawan sebaik kau, sentiasa berada di sisi aku saat susah dan senang. Hmm, but i miss someone :/ kalau lah awak boleh baca hati saya nie kan bagus, takpayah saya nak pendam pendam. Aku bukan taknak terima kau, tapi aku takut bila aku dah terima kau buat kali kedua kau ulang lagi ape yg kau buat. Takpela, lepasnie kalau aku terima kau pon ,klau pape terjadik aku dah taknak amik port lagi. buat pening kepala aku jeaaa, NOW I WANT FOCUS TO PMR! CHAWW!