//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


Miss you so damn :(

Assalammualaikum, lama tak post entry dekat blog nih sebab aku takde idea nak post apa --" so harinie tetbe dalam hati aku terase rindu dekat kesayangan aku. Actt bukan kat kesayangan jeaa, membe2 aku pon aku rindu jugakkk. Haritu hang aku diorang semua lupa aku, yelaaaa aku nie sape jea kannn ;p HAHAHA. Saye nak buat pengakuan yg saye telah merindui Muhammad Shahreezan bin Sahil :( ohhhhhmyyyy, sminggu tak jumpe die macam tak jumpe satu tahun kottt, gilaaaa sedihhhh aku :/ takpeee, aku boleh tahan lagi. Nasib baik malam haritu dapat jumpe die kejap, n dapat cawan angry bird yang comel sangattttt >.< aku bagi bagi die selendang warne hitam, die cakap selendang tu wangiii sangat :3 hihihi. Dua2 gedik kalau dah berjumpe sesame sendiri --" hohhhh, mate aku pon dah mengantuk time tuhhh. So aku suruh die balek then terus tido, tetbe die buat muka comel kat aku . Alololo, mintak penyepak ke cium nih yunk oi? HAHAHA, lepastu kan aku salam die, then tetbe die cium pipi aku >.< awwww! jellynyaaaa time tuhhh! serius aku tak boleh lupekan peristiwa malam tuh. Then die pon salam aku , aku cium pipi die :*** muahhhhhh2! hihihi, okay gitu jeaa critenyaa. Dah bye :]

Opsssssss.............. tengok dibawah kay?

 Sweet tak? alololo....

 Die pegang six pack saya ;p

 Ohhh nie group kesayangan AmicoFelice :) meloveyou allss <3

Haaaaaa, nie paling comel :D hahahahaha.