//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


Layan TITANIC

Hai n assalammualaikum , okayyy . todayy aku sungguh boring teramat lhaa gilew ! then, nasib baik adew cerite TITANIC hari niehhh . fuihhhh, awesome babe layan cerite tuhhh ! meleleh air mate smpai dua baldi . Hahahaha kayy joke :D tapi kannn, ade ke lelaki yang macam Jake tuh lagi ? Ya Allah, sweet gilew Jake tuhhh . Hope sangat haiiry aku macam tuhhh :) aminnnn. tapi aku tak sangke yang aku boleh nanges tadi, seriusss dhoww ! aku tak feeling sangat pon tengok cerite tuh , tetbe jeaa air mate aku jatuh time Jake bertentangan mate dengan Rose . awwwie ! hahahaha, kalaw aku jadik Rose aku bawak mayat Jake tuhh kebumikan . kahkahkah ! weyyy weyyy, aku dah menghayati cerite tuhh gilew gileww taw . haaaa, tengok jemah punye lagu blog tuhhh . ececehhh, shuweet lhaaa seyhhh ! kayyy, jemah nak buat wishh nieh . I hope someday i will get a good husband like Jack <3 aminnnn . ehh ehh aku niehh, dah kene sampuk dengan Mak Jemah ke ? asikkk jemah jemah jeaa lagi tadi --" bhahahah, ade aku kesahhh ! okayy sekian terima kaseh.