//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


Happy Anniversary ♥♥

 Hello n assalammualaikum smue , aimie backk ! kayy , dah seminggu aku tak update blog kan ? sorry lhaa guess, baru naik sekolah nieh busy sikit lhaa #maklum lhaa calon PMR kannnn :P hahaha, first of all aku nak say something to my sayanggg ! HAPPY ANNIVERSARY BIY yang ke-1 :) pfffttt, alhamdulillah . lame jugak aku couple dengan budak niehh . hehh, budakkk ? heloo aimi, die lebih tua drpd kau okayy :D fineee ! hahaha . tapi kan dah lepas dua hari sebenarnye just lupe nak update pasal niehhh . aku couple dengan 8/12/2011 , but sekarang dah 10/1/2012 kan ? haaaa, terlepasss sudehhh --" ehhh, ingat senang2 jeaa kiteorang nak couple lame cmniee . banyak sngat perkare yg kiteorang byk bersabar tau , dan alhamdulillah aku boleh sabar dan die lagi lhaa penyabar dengan perangai aku yang mcm taik niehhh . hahaha, pundekkk ! btw, rindu gilooo kt biy aku tau, dah nk dekat 2 minggu lhaa jugak aku tak text dengan die . hanya sebab die xd krdt jeaaa :3 ahaiiii, jahat kan aku taknak topup kan die . hamboiii, bukan taknak topupkan okayy. aku nieh bukan nye bank slalu nak adooo duit . kayy guess, aku stop kat snie dulu . next time aku updated lagi yeww, boiiiiii ! MISSYOUBOBOY