//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


BORED !

 Haii sayanggg and assalammualaikum semua :) sihat tak semua nieh ? okayy, mmbe aku ramai yang tak sihat miggu nieh . ade yang demam lhaa kene demam cengkering lhaaa . kesiannn diorang , hope you will get well soon my beauty2 friends :) hari nie sangat bosan gile babeng . you know what ?! boboy kite busy sangat and die tak boleh diganggu :( susah jugak kan kalau dapat boyfreng yang bekerja niehhh, hmmm . semalam pon dapat text sekejap jeaa , nak OTP mesti ade jeaaa yang menghalang . eiiiiiiiii ! ohh my gucci ! gerammm niehhh ! hmm xpe2 , sbar aimi -.- eheeeh, tadi gua tak belajar derr :P kau hadoooo ? xd kannnn, ekeke . homework aku sikit jeaaa cuti niehhhh :D:D #salam sikit . hahaha bodo2 jeaaa ek ! kayyy, aku bukan jakun lhaa punkek just bosan jeaa , dah tatau nak cakap ape niehh --" apeeee kau ? menyampah dengan aku eh ? pegiii mampossss same lu punye anjing :P kayyy boiiiiii .