//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


New Bestie !


Heyy hoyy , lame tak update blog kan ? today aku nak update tentang kawan yang terbaek pernah aku jumpe . walaupun tak berape lame aku kenal die tapi macam dah 18 tahun jeaa . name die Nadia yang dikenali sebagai Daten Milano atau Naddy Wootwoot . oh shuwett kan name die ? okayy serius minah niehh comey dhoo ! die niehh happening , sporting n ape2 lhaa yang best smue die hadooo . yang paling penting ! die tak sombong walaupun budak kl . budak kl yang lain2 kebanyakkan aku tego sombong gilew babeng kott . layan aku macam tak ikhlass , but die niehhh sumpah tak bosan klaw mmbe dengan die . sape2 berani kacau die , aku tombok korang ! ekekeke . that's all bye :) i love you Naddd <3