//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


Cuti Sendiri !

Hello semua , lu ape celup ? sihat ? dah lame aku tak update blog kann kannn ? HAHA , sorry to say lha bro . busy lhaa semenjak dah nak cuti nieh . lagipon klaw aku update tak taw nak cite pasal ape , nie pon tittle aku taknak sakai lagi kann . hari nie aku penat sangat so aku ponteng lhaa . cuti tanpa gaji , ngehngeh :D ohh yewww , lupe nak update blog mase 2/11/2011 . tarikh tuh telah membawa aku ke Kluang untuk menaiki kereta api . okayy , sumpahhh best ! terbaekkk thokk :D i like it ahak-2 . HAHAHA ! yang pegy zaki , mirza , acong , ejan , kimi , wan sahar , syaerah , zhafri & lain lain . hari tuh jugak camera aku kene kongker ngn diorang . sampai habis bateri kot camera akuu :( kesiannn aku , HAHA . kesian lhaa sangat ! whatever lhaa , asal kann diorang happy . okayy aku penat , dah byeee !