//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


Bercuti !

Assalamualaikum guess , ape buat ? sihat tak semua ? okayhh , alhamdulillah :'D fuhhh , dah lame tak update blog rase nyeee kan . dah berhabukk dahhh nihh , fuhhh fuhhh ! hahaha . dah terlanjur nak update hari niehh aku edit blog skali . cantek tak blog aku ? ohh terima kasehh datang lagi :) ehh , tapi betol lhaaa korang ! nie smue aku yang edit taw . sampai tak makan lagi niehh haaa , lapiakkkk ! hahaha # bajet lhaa pulokkk -,-" okayhhh , esok aku nak bertolak pegyy KL so mybe aku lame tak on9 n update blog . sorry okayhhh :'( aku taw korang rindu aku nt # rindu kewww ? ohmyyyygatttt , tangan ke atas pleaseee :P HAHAHA . aku kat KL selame semggu ohhh , lame kannn ? hope aku enjoy di sane n berjumpe dengan lelaki idaman aku . ececehhh , merepek jeaa beruk sorang niehhhh . sohaiii , hari niehh aku gunting rmbut dengan awin . ohhh , sumpahhh rmbut baru aku bedekar ! but Awin Bumbam kannnn , comeyyyyyy weyhhh :'D aku yang racun die sruh gunting . ngehngeh, awinn awinn baik kannn aku ? oppssss hampir lupewww . time aku tengah gunting rmbut , awin kannn menggatal nk snap2 pict dahh tu , haaaaa ! amek kauuu , lagi sikit nk tercium cermin tuhh ! HAHA . awinnn awinnn ! huaaa , then lepas gunting rmbut lepak2 kat CC lawan counter strike dengan awin . okayhhh aku ngaku aku kalahhh >.< tak lame pownnn Ah cim call ajak lepak . sungguh menggembirakan aku hari nihhh :D aww awww ! k boiiii <3