//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


Sheronok !

Hi semua , dah lame kan aku tak update blog ? sorry , busy lhaa . hari nie aku nak update tentang bermandi-mandi di wetworld . okayy , sumpahhh happy gilew tadi aku ;D walaupun aku asyik kene buli jeaa tadi . HAHA , yang pergy tadi aku , mirza , syaerah , aimi amalina , zaki , wan , ejan n ramai lhaa lagi . yang aku pelikkk , siap ramai pulakk tuh budak sekolah dato ade . first aku jumpe diorang sumpah benggang ! lame2 sikit uhh , dahh okay dah . lagi2 zaki , memey cibai die tuh . asyik kacau aku ngn mirza jeaaa :P tapi kann , fuhhh ! dah lame aku tak rase seronok mcm niehhh . kalau ade zuraidi kan best tadi , HAHA gataiiii = =' ehh , muke aku dah hitam ! ade care tak nak putih kan muke balek ? ngehngeh , watlek sudahhh ek ;) eheee , gambar yang aku amek hari nie ade 100 lebih . tapi aku masuk kan sikit jeaaa nt . gilewww nak masuk semua , pecah laptop akuuu :D HAHA , dahhh lhaaa . aku nak rehat , ngantok nak mampuihhhh ! boiiii