//super awesome !
Sweet Owner

THE N.A.I.N




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Tashort
Others:   


Rindu mama & papa

Hello guess , hari nie aku nak share story pasal parents aku . hmmm , sumpah rindu mama ngn papa :'( tak pernah aku kene tinggal lame cenginie taw . daripada awal bulan 10 sampai lhaa 4.12.2011 baru parents aku balekk . uweakkk ! lame nyerrrrr :( k lhaa , ketepikan kejap . then petang tadi dalam pukol 5lebih gitu lhaa , ade sesuatu yang memeranjatkan aku . HAHA , ade budak mengaku die maseh sayang kan aku lagii . ecehhh , konon2 kan kau baik depan aku . semalam pandai pulak kau carik pasal ;) terbaikkk doe kau (!) this is bestt bro . then , kau bagi taw aku kau excident ? alorhhh siannye kau . tuh lhaa , nakal lagi kannnn :D tu makan die . lain kali jangan buat lagi ea ? nt mak marah . HAHA , kejammm nye ayat aku . btw , sape yang makan cili terasae pedas nye ;) kboiii <3 chawww sin